Technické parametry
Motor |
||
Typ motoru: | čtyřdobý jednoválec, DOHC, 4 ventily | |
Objem: | 448,8 ccm | |
Výkon: | 14,6 kW / 6500 ot./min. (38,5 kW – offroad) | |
Kompresní poměr: | 11,8 | |
Chlazení: | kapalinové, elektrický ventilátor | |
Zapalování: | CDI | |
Startér: | elektrický | |
Karburátor: | Mikuni BSR33 | |
Mazání: | olejová vana, oběh zajišťuje pumpa |
Hnací systém |
||
Pohon: | zadní nápravy | |
Převodovka: | manuální 5 stupňová se zpátečkou | |
Koncový převod: | řetězem |
Podvozek |
||
Zavěšení přední: | nezávislá dvojitá A-ramena | |
Zavěšení zadní: | spojené (kyvná vidlice) | |
Pérování přední: | hydraulické tlumiče Access/G2, nastavitelné předpětí pružin | |
Pérování zadní: | hydraulický tlumič Access/G2, nastavitelné předpětí pružiny | |
Brzdy přední: | 2x 165 mm hydraulické disky | |
Brzdy zadní: | 1x 220 mm hydraulický disk | |
Pneu přední: | AT 21×7-10 | |
Pneu zadní: | AT 20×11-9 |
Rozměry a hmotnosti |
||
Celková délka: | 1825 mm | |
Celková šířka: | 1205 mm | |
Celková výška: | 1115 mm | |
Výška sedadla: | 810 mm | |
Světlá výška: | 230 mm | |
Rozvor: | 1270 mm | |
Hmotnost bez náplní: | 219 kg | |
Palivová nádrž: | 14 litrů |
Ostatní vlastnosti |
||
Tachometr / otáčkoměr: | digitální / digitální |
Legislativa a osvědčení |
||
Homologace: | ano / pro 2 osoby | |
Registrační značka (SPZ): | v ceně stroje |
Výbava |
||
Originální atraktivní polepy od firmy 3M, nové seřiditelné vylepšené tlumiče G2 Shocks vpředu i vzadu, sportovní zapalování CDI, laděný výfuk v novém, agresivním designu, hliníkové disky, hliníkové nášlapy a přední nárazník. |
Motor
Ostrý kapalinou chlazený čtyřventilový jednoválec doslova katapultuje čtyřkolku ze zatáček i na nejvyšší převodový stupeň. S nejmodernějšími technologiemi a karburátorem Mikuni BSR33 má motor výkon 52 koní. Spolehlivé elektrické startování.
Pohon / převodovka
Výkonné sportovní čtyřkolky vyžadují robustní manuální převodovku. Přesná sportovně laděná pětistupňová mechanická převodovka Warriora je optimálně zpřevodovaná pro přenos agresivní síly motoru. Zpětný chod a náhon zadní nápravy řetězem.
Podvozek
Vynikající ovladatelnost díky širokému podvozku s tuhým trubkovým rámem. Warrior 450 je vpředu odpružen mohutnými dvojitými A-rameny se seřiditelnými nitrogenovými tlumiči s oddělenými nádobkami Piggyback, zadní tuhá vidlice péruje přes centrální tlumič s přepákováním. Kvality odpružení oceníte při ostré sportovní jízdě a nerozhodí vás ani velké nerovnosti.
Brzdový systém
Brzdy jsou na sportovní čtyřkolce to nejdůležitější. Hydraulický tříkotoučový brzdový systém s kotouči velkého průměru a pancéřovanými hadičkami je dimenzovaný pro velmi razantní brzdění v jakémkoli terénu. Se sportovním ovládáním páčkou na přední kola a nožním pedálem mají brzdy Warriora hodně síly.
Racingové nášlapy a stupačky
Robustní odlehčené závodní nášlapy z tvrzeného hliníku používaného při výrobě letadel účinně zabraňují zranění nohou v případě sklouznutí boty ze stupaček. Součástí nášlapů jsou integrované chrániče pat. Prodloužené, na koncích vyvýšené stupačky poskytují vynikající oporu nohy při ostrých manévrech.
Pneumatiky a disky
Vynikající lehké pneumatiky Maxxis Razr jsou vyhlášené pro svůj špičkový grip umožňující agresivní jízdu v jakémkoli terénu. Typický, závody prověřený zadní vzorek zajišťuje dokonalý záběr při vysoké rychlosti, vyvýšený prostřední hřeben přední pneumatiky umožňuje přesné řízení. Duralové závodní disky s válcovanými okraji zlepšují jízdní vlastnosti díky nízkým neodpruženým hmotám.
Osvětlení
Atraktivitu čtyřkolky zvyšuje zadní LED světlo a zajímavě tvarované blikače s čirou optikou. Technologie LED je nejen moderní, ale zároveň také zmenšuje spotřebu proudu.
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.