Technické specifikace
Motor
Typ: | čtyřtaktní jednoválec SOHC, EFI |
Objem: | 561 cm3 |
Vrtání x zdvih: | Ø 95 x 79,2 mm |
Kompresní poměr: | 10.2 : 1 |
Výkon: | 42,7 k (31,4 kW) / 7000/min (off-road) |
Max. točivý moment: | 53,6 Nm/5500 /min (off-road) |
Chlazení: | kapalinou + olejem + elektrický ventilátor |
Hnací systém
Pohon: | 2×4 / 4×4, elektricky přepínatelný |
Převodovka: | automatická – CVT variátor se zpátečkou, L/H/N/R/P + brzdění motorem |
Uzávěrka diferenciálu: | přední, elektricky ovládaná |
– na přední i zadní nápravě, elektricky ovládané (verze L7e) | |
Koncový převod: | kardanem vpředu i vzadu |
Podvozek
Zavěšení přední: | nezávislá dvojitá A-ramena |
Zavěšení zadní: | nezávislá dvojitá A-ramena |
Pérování přední: | hydraulické tlumiče + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin |
Pérování zadní: | hydraulické tlumiče + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin |
Brzdy přední: | 2x hydraulická kotoučová |
Brzdy zadní: | 1x hydraulická kotoučová |
Pneumatiky přední: | AT25 x 8 – 12 |
Pneumatiky zadní: | AT25 x 10 – 12 |
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: | 2280 mm |
Celková šířka: | 1250 mm |
Celková výška: | 1420 mm |
Světlá výška: | 320 mm |
Výška sedla: | 940 mm |
Rozvor: | 1450 mm |
Provozní hmotnost: | 438 kg |
Palivová nádrž: | 18 l |
Přístroje a osvětlení
Displej: | Digitální multifunkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, palubní hodiny |
Kontrolky: | pohon 4×4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení |
Osvětlení: | projektorové přední světlomety, LED světla pro denní svícení, LED blikače, koncová a brzdová světla |
Výbava
Homologované tažné zařízení, elektrická uzávěrka předního diferenciálu, elektrické přepínání pohonu 2×4/4×4, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní 8paprskové hliníkové disky, značkové 25″ pneumatiky, chrániče rukou na řídítkách, robustní přední nárazník, přední i zadní nosič zavazadel, samostatné sedadlo spolujezdce s madly a opěrkou zad, kvalitní naviják 3000 lbs, 12V palubní zásuvka 10A 120W, LED světla pro denní svícení.
Legislativa a schválení
Homologace pro silniční provoz: | ano |
Registrační značka (SPZ): | v ceně (spolu se čtyřkolkou získáte čistopis Technického průkazu) |
Poznámka
Fotografie a vyobrazení stroje nemusí přesně odpovídat provedení pro český trh. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu cen a specifikací bez předchozího upozornění.
Nový motor 600 ccm
Více výkonu, více práce, více zábavy. Největší předností nového modelu je bezpochyby zcela nový kapalinou chlazený motor 600 ccm, do kterého inženýři firmy TGB vložili množství moderních technologií. Ty zahrnují například novou čtyřventilovou hlavu, kombinované chlazení kapalinou a olejem se dvěma samostatnými chladiči. Elektronické vstřikování paliva Siemens zaručuje vysoký výkon, velkou tažnou sílu a točivý moment v každých otáčkách, spolehlivé startování v létě i v zimě, snížené emise a nízkou spotřebu paliva.
Přepracovaný prodloužený podvozek
Změněná geometrie podvozku, nové zavěšení předních kol, přepracovaná geometrie řízení a nové nastavení tlumičů dávají čtyřkolce přesné řízení, hravou ovladatelnost a výrazně lepší stabilitu v těžkém terénu a při sportovní jízdě. Vynikající prostupnost terénem umožňuje moderní nezávislé zavěšení všech kol IRS se širokým rozchodem a velkou světlou výškou, v těžkém terénu oceníte i elektricky připojitelný pohon 2×4/4×4 a navíc si můžete elektricky uzamknout rychle pracující uzávěrku předního diferenciálu.
Pohon 4×4 se dvěma diferenciály (L7e)
Velkou předností modelu Blade 600i je jedinečný systém pohonu se dvěma diferenciály – na přední i zadní nápravě. V nejtěžším terénu navíc oceníte možnost rychle uzamknout elektrické uzávěrky každého z obou diferenciálů. Díky tomu je Blade 600i je velice příjemný na řízení a umožňuje přesně nakonfigurovat pohon pro jakýkoli terén a každou situaci. Na jednu stranu poskytuje dokonalou trakci všech kol a vynikající průchodnost těžkým terénem, zároveň však zajišťuje nesmírně kultivovanou a klidnou jízdu a úžasně příjemné řízení. Nechybí elektrické připojování pohonu předních kol 2×4/4×4 pouhým stiskem tlačítka na řídítkách ani moderní nezávislé zavěšení všech kol iRS se širokým rozchodem a velkou světlou výškou.
Výkonné kotoučové brzdy
Účinný tříkotoučový hydraulický brzdový systém s vrtanými kotouči a velkým brzdným výkonem vám dá jistotu a důvěru při těžké práci, jízdě s těžkým přívěsem, nebo při posouvání vašich jezdeckých limitů. Brzdy s pancéřovanými hadičkami umožňují citlivé dávkování a dokonalou kontrolu brzdného účinku.
Moderní nosiče zavazadel
Moderní nosiče vyrobené z kvalitního plastu mají vysokou nosnost, výborně odolávají poškrábání, na rozdíl od ocelových nosičů nerezavějí, a i po létech vypadají stále dobře.
Moderní LED osvětlení
Atraktivní LED světla pro denní svícení zaujmou na první pohled. Společně s dvojitými zadními LED světly a LED blikači je TGB Blade 600 nyní ještě dospělejší a ještě přitažlivější. A když zapadne slunce, výkonné dvojité projektorové světlomety vám vždy spolehlivě pomohou najít cestu domů.
Multifunkční LCD displej
Přesné informace kdykoli potřebujete. Moderní multifunkční LCD displej je nejen dobře čitelný, ale i krásný, a nabízí spoustu funkcí jako digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, palubní hodiny a všechny potřebné kontrolky.
Špičková výbava
Na trhu není mnoho čtyřkolek, které by v již tak atraktivní základní ceně ještě nabízely tak bohatou standardní výbavu jako TGB Blade 600i LT: elektrická uzávěrka předního diferenciálu, elektrické přepínání pohonu 2×4 / 4×4, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní 8paprskové hliníkové disky, značkové 25″ pneumatiky, chrániče rukou a páček, masivní přední nárazník, přední i zadní nosič zavazadel, samostatné sedadlo spolujezdce s madly a opěrkou zad, homologované tažné zařízení a spolehlivý naviják s tažnou silou 3000lbs.
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.