Technické specifikace
Motor |
||
Typ motoru: | dvoudobý jednoválec | |
Objem: | 89,2 ccm | |
Vrtání/zdvih: | Ø52 x 42 | |
Kompresní poměr: | 9.1 | |
Chlazení: | kapalinové | |
Zapalování: | C.D.I. | |
Startér: | elektrický, záložní nožní | |
Karburátor: | Sun World PWK 28 |
Hnací systém |
||
Pohon: | zadní nápravy | |
Převodovka: | CVT Variátor (bez zpátečky) | |
Koncový převod: | řetězem / 428H |
Podvozek |
||
Zavěšení přední: | nezávislá dvojitá A-ramena | |
Zavěšení zadní: | spojené (kyvná vidlice) | |
Pérování přední: | hydraulické tlumiče | |
Pérování zadní: | hydraulický tlumič | |
Brzdy přední: | 2x 165 mm hydraulické disky | |
Brzdy zadní: | 1x 220 mm hydraulický disk | |
Pneu přední: | AT 19×6-10 Maxxis RAZR | |
Pneu zadní: | AT 18×9.5-8 Kenda K530F |
Rozměry a hmotnosti |
||
Celková délka: | 1480 mm | |
Celková šířka: | 1110 mm | |
Celková výška: | 980 mm | |
Výška sedadla: | 710 mm | |
Světlá výška: | 200 mm | |
Rozvor: | 1010 mm | |
Hmotnost bez náplní: | 127 kg | |
Palivová nádrž: | 5 litrů |
Motor
Vysokovýkonný kapalinou chlazený dvoudobý motor má více než dostatek síly pro agresivní výjezdy ze zatáček. Snadná ovladatelnost díky citlivému a přesnému dávkování plynu. Automatické mazání samočinně upravuje optimální dávkovací poměr oleje v závislosti na zatížení a otáčkách motoru. Jednoduchá a účelná konstrukce motoru přispívá k nízké hmotnosti čtyřkolky a nízkým nákladům na údržbu.
Podvozek
Základem mimořádně dobrých jízdních vlastností čtyřkolky DRR100 je tuhý trubkový rám s nízkým těžištěm a kvalitními podvozkovými komponenty – předním nezávislým zavěšením na širokých dvojitých A-ramenech, tuhou a odolnou zadní osou a kvalitními tlumiči pérování. Výsledkem je nízká široká stavba s neuvěřitelnou stabilitou v zatáčkách, perfektně snadnou ovladatelností, lehkým a přesným řízením a precizním a tolerantním jízdním chováním.
Pohon
Sportovní automatická převodovka umožňuje dítěti plně se soustředit pouze na jízdu, aniž by muselo rozptylovat svoji pozornost řazením. Další výhodou této automatické převodovky je, že zátah motoru při akceleraci je zcela plynulý a bez jakéhokoli přerušení hnací síly při přeřazování. Zadní kola jsou poháněna řetězem, který je v místech, kde by s ním dítě mohlo přijít do kontaktu, bezpečně zakrytý.
Přední a zadní odpružení
Kvalitní pružicí a tlumicí jednotky, vzadu s progresivní pružinou, jsou pětipolohově seřiditelné v závislosti na terénu a náročnosti tratě, rychlosti jízdy a výkonnosti dítěte. Dlouhé zdvihy pérování a optimálně sladěné tlumiče žehlí všechny terénní nerovnosti, jízda je maximálně příjemná a bezpečná. Plně nezávislé zavěšení předních kol na dvojitých lichoběžníkových ramenech umožňuje dokonalou trakci kol a tím optimální ovladatelnost v zatáčkách.
Brzdový systém
Nezávislý tříkotoučový hydraulický brzdový systém je dostatečně dimenzovaný a snadno ovladatelný pomocí ručních páček na řídítkách. Nožní nášlapy tak zůstávají volné a bez překážek pro minimalizaci možnosti sklouznutí dětské nohy a umožnění bezpečného pohybu při jízdě.
Závodní sedlo
Nekompromisní přístup se promítá i do konstrukce sedla. To svým tvarem umožňuje snadné přenášení váhy a poskytuje vynikající oporu při jízdě. Zároveň je dostatečně pohodlné, takže na něm dítě s úsměvem může strávit třeba celý den. Mysleli jsme dokonce i na neklouzavý potah pro bezpečnou jízdu v mokru a blátě.
Osvětlení
Když se zábava protáhne až do západu slunce, s DRR 100 bude vaše dítě pořád dobře vidět na cestu. S účinným předním reflektorem a skvěle viditelným zadním světlem bezpečně najdete cestu domů i za šera.
Bezpečnost
I přes sportovní pojetí je kladen zásadní důraz na bezpečnost jízdy. Díky mnoha bezpečnostním prvkům tak čtyřkolka sama udržuje vaše dítě v bezpečí. Mezi nejdůležitější bezpečnostní prvky patří výtrhová pojistka, zakrytý hnací řetěz, možnost omezení maximální rychlosti, jednoduché a přehledné ovládání, bezpečné brzdy se snadným ovládáním páčkami, pojistka proti nastartování motoru se zařazenou rychlostí, zakulacené hrany všech plastů bez ostrých okrajů, funkční osvětlení vpředu i vzadu, celoplošné protiskluzné nášlapy bez rušivého brzdového pedálu, nízká poloha těžiště a jedno z nejkvalitnějších odpružení na trhu.
Nenechte na této čtyřkolce jezdit děti bez ochranné přilby, rukavic, pevných bot, řádného oblečení a chráničů kolen a loktů.
Tato čtyřkolka není schválena pro jízdu ve dvou a pro jízdu na silnici a veřejných komunikacích.
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.