MOTOR
Typ: | čtyřtaktní jednoválec DOHC |
Objem: | 499 cm3 |
Výkon: | 39 hp |
Točivý moment: | 44 Nm |
Palivový systém: | EFI – elektronické vstřikování paliva BOSCH |
Chlazení: | kapalinou |
HNACÍ SYSTÉM
Pohon: | 2×4 / 4×4, elektricky přepínatelný |
Převodovka: | P/R/N/L/H, automatická převodovka CVTech, Made in Canada |
Motorová brzda: | ano |
Přední diferenciál: | ano + elektricky ovládaná uzávěrka |
Stoupavost: | 88% (41,3 stupně) |
PODVOZEK
Rám: | vysoce tuhý rám z chrom-molybdenové oceli, prodloužený rozvor |
Posilovač řízení: | elektrický, s variabilním účinkem |
Zavěšení: | Vpředu: dvojitá A-ramena / Vzadu: dvojitá A-ramena se stabilizátorem |
Pérování: | hydraulické tlumiče s progresivními pružinami, nastavitelné předpětí pružin |
Zdvih: | Vpředu: 180 mm / Vzadu: 200 mm |
Brzdy: | hydraulické kotoučové na všech kolech |
Kola: | 12″ hliníkové disky |
Pneu: | přední 25 x 8 – 12 / zadní 25 x 10 – 12 |
ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Celková délka: | 2300 mm |
Celková šířka: | 1180 mm |
Celková výška: | 1350 mm |
Rozvor: | 1450 mm |
Světlá výška: | 255 mm |
Užitečné zatížení: | 270 kg |
Přední nosič: | kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 40 kg |
Zadní nosič: | kompozitní, s protiskluzovým povrchem, nosnost 60 kg |
Palivová nádrž: | 19 l |
VÝBAVA
Elektrický posilovač řízení s variabilním účinkem, elektrický naviják, sedadlo spolujezdce s opěrkou zad, homologované tažné zařízení, kompozitní nosiče vpředu i vzadu, uzávěrka předního diferenciálu, digitální multifunkční displej, Full-LED osvětlení, přední ochranný rám, 12″ hliníkové disky, 25″ pneumatiky, hydraulické tlumiče s progresivními pružinami, nastavitelné předpětí pružin, ochranné kryty rukojetí, zpětná zrcátka. |
LEGISLATIVA A OSVĚDČENÍ
Homologace: | T3b / off-road |
Řidičské oprávnění: | skupina B nebo B1 (osobní automobil) |